сряда, 22 май 2013 г.

Ние няма какво да губим! Те губят всичко! /един коментар+ мой отговор и още нещо/

Ако тези  наши "хорица" /наречени депутати/,  не проумеят, че няма давност за извършени престъпления и , ако съдебната ни система не изправи


                               на съд  ПРЕСТЪПНИЦИТЕ  плячкосали България,


престъпници,които окрадоха страна ни , които прогониха в чужбина милиони българи, заради които хиляди българи тънат в мизерия и глад, заради които стотици умират, защото не може да им се окаже медицинска помощ, ако тези "представители на народа" не проумеят,че хората искат  възмездие за престъпниците...


Тогава няма да има победители! Ще има само губещи! 


И най-много ще изгубят ТЕ - представителите на политическия елит. НИЕ няма какво даа губим повече! Те, управляващите, обаче ще изгубят всичко!

   Каква трябва да бъде присъдата на тези политици ограбили България?

   Публично до стената и РАЗСТРЕЛ!  

................................................................ 

 

 допълнително пояснение

 

 Този текст беше публикуван в :

 

Предложение - До стената и РАЗСТРЕЛ! - kaldata.com - 

Всички мои статии  в каldata .com  бяха изтрити.

Ето уведомителното писмо, с което съм заличена

kaldata.com - Форуми 
Подател:kaldata.com - Форуми            
До:ina_lii@abv.bg
Относно:Имате  предупреждение
Дата:Вторник, 2014, Май 13 23:39:50 EEST

Ина Петкова,

Имате предупреждение от Калин Карабойчев.

Причина: Спам

----------------------------------------------------------------------
Спам в блоговете. Блогът ви е изтрит.
----------------------------------------------------------------------

========================
 

           

 Карабойчев, не знам кой си, което разбира се, е голямо нещастие за мен. Благодаря, че ме уведоми, че  си изтрил блога ми . За твоята самоотвержена постъпка  ти подарявам:
Написано и нарисувано от мен


Към публикацията имаше един коментар и мой отговор.

 

 Това беше коментарът:

Макар и да не съм народен представител, някак си не мога да възприема гледната ви точка, госпожа. Все ми се струва че всеки има това и толкова, каквото заслужава. И тези, които не им достигат пари -  са бедни, защото са некадърници. И с падането на комунизма няма как да паразитират на гърба на останалите и естествено надават вой с хищна зяпнала зъбата паст...
Настройте си часовника. Тия комуноидни пропагандни пасквили преди  80 години може и да са ставали като да залъжат най-простите, но сега не вервам да мине номера. Дори самите лумпени  съзнават това, което казвам.


 Това беше моят отговор:
Признавам, че съм съкрушена от твоя коментар.  Цитирам теб: "И тези, които не им достигат пари -  са бедни, защото са некадърници."
Вярваш ли наистина в това?! Аз лично познавам писатели и художници, които са бедни. За теб ТЕ некадърници ли са ?
И  забележки:
Цитирам теб:"Дори самите лумпени  съзнават това, което казвам."
Е, аз съм от лумпените, които  не съзнават това, което казваш. И още, цитирам теб: "Настройте си часовника." Моят отговор е: Няма да "настроя" часовника си по твоето часово време!
И само да те питам, някой не ти  ли е казал, че пред "че" се  слага запетайка?
 И още да те питам, цитирам теб: "..надават вой с хищна зяпнала зъбата паст...". Откъде го преписа или сам го измисли това?
И още, аз съм с името си написано на кирилица и това е моята снимка. Въпросът ми е: Това ли е твоята снимка и това ли е твоето име?


.................................




 Та на този човек, с тази лична снимка и с това име, който не отговори на въпроса ми до днес  6 юни, искам да кажа:
Няма да има  РАЗСТРЕЛ за  политиците ограбили България. Един куршум струва ПАРИ!
           Тези политици ограбили България,  ще бъдат пребити с камъни!


Та, galidbul,
Снимка

  как ти е името, признавам, поразена съм от  твоите интереси, /които си публикувал в профила си: 

Това е профилът и интересите на човека galidbul, заради когото бях  зачеркната от български сайт.


  • Пол
    Мъж 

  • Интереси
    леки мацки и тежки лимузини, силни питиета и слаби противници, твърдо алиби и меки дивани ;)
             



 

http://s6.rimg.info/5846415326651482f0fa0e4fc45385d9.gif



I have no comment (to be continued)



 

The prisoner’s reflex