вторник, 6 август 2013 г.

Господин (или другарю) ЛЪ, АЗ съм ПУБЛИКАТА! + допълнение на 30 август

Наглостта и дебелоочието на нашите политици няма граници.





той каза:
 http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/2//66/372/66372547_Strelka_blue_4.GIF

Михаил Миков каза: Изборът на Пеевски не е за публиката

 

 Ей, другарю или господине, аз съм  публиката, аз ти плащам "театрото" и  ти ми казваш, че театрото не е за мен?!

 

 Забележка: Идва зима и няма да имаме пари за цирка наречен парламент.

 

Михаиле, за да не ме погнат  твоите адвокати,че те нарекох господин ЛЪ, ще кажа, че: Имах предвид: лъчезарно, лъчисто, лазурно, друго не си и го помисляй!

 

...................................................

 

допълнение на 30 август

някой написа в нета

за да прочетеш статията, за която е коментара, кликни върху номера под рейтинга

 

Преглед на профил

petrov9

Рейтинг: 691 Неутрално
  • 21
  • 08:48
  • 30 авг, 2013
А нашите? Те въобще по нещо имат ли ясна позиция?- цитат на коментар #6 от “focusnik”

Президентът и върховен главнокомандващ Росен Плевнелиев не изключи българско участие в преки военни действия в Сирия при усложняване на обстановката там.

Противоположна позиция зае военният министър Ангел Найденов, който заяви, че България няма възможност да участва в евентуална военна кампания в Сирия.
 

  ................................................... 

 

моят коментар към този коментар е: 

Българският президент да обува чехлите купени  от Женския пазар и да заминава за преки военни действия в Сирия. 

  Тук няма да ни липсва.

 

   ...................................................