сряда, 21 април 2010 г.

РЕШИХ!


Ще стана политик! Искам обаче да бъде по времето на Новия световен ред 2024-2025г.Първото, което ще направя е да се разправя с блогърите. Казаха ми, че онзи иракски журналист, който метна пътъците си по Буш, бил блогър. Това окончателно затвърди решението ми относно блогърите. Няма да ги затварям, няма да ги забранявам. Ще ги унищожавам! Ще наредя всеки петък , в 11.10 ч., по всички площади и мегдани, да бесят по един блогър. Единия петък - блогър, на другия – лекар, на третия петък – зъболекар. Зъболекарите ги мразя повече от блогърите! Хвърлила съм око и на някои ТВ водещи. Слави Трифонов няма да го закачам. Като чуя, че казва *днесКа*,/а аз все си мислех, че се казва днес/ , разбирам, че ме превъзхожда интелектуално.Но аз ще бъда широко скроен политик и ще позволя на някои да ме превъзхождат интелектуално. Освен това все някой трябва да брои годините на Лили Иванова. Всички обаче астролози, ясновидки, магьосници, политолози, социолози, ще ги изпратя с еднопосочен билет на Северния полюс да прогнозират полярните сияния.
*Ако стана политик ще си купя корабче. Няколко. Повече от няколко . И ще си джиткам по моретата с моите сомалийски другари.
* Ще си говоря с Папата за зелените човечета.

*Ще науча извънземните на някой засукан български диалект.
Към модераторите!
Ако стана политик, заличете блога ми. Не ми се иска да ви включа в програмата ПЕТЪК – ЕДИНАЙСЕТ И ДЕСЕТ

http://blog.aif.ru/users/ina_lii/post125041703/






Няма коментари:

Публикуване на коментар