сряда, 25 декември 2013 г.

Тя е там! + видео



     Ако си сред голяма и шумна компания, остави чашата с шампанско и отиди до прозореца. Ако си със семейството си и нито си много радостен, нито много тъжен, а по-скоро си угрижен за утрешния ден, стани и отиди до прозореца. Ако си сам и около теб е безнадеждно и тъмно, стани и отиди до прозореца. Ако нямаш прозорец, защото нямаш къща и спиш под открито небе – извърни се !
    Тя е там – Малката кибритопродавачка! Всяка година по това време е тук. 
И така вече сто шейсет и девет години. Мисля, че е вечна.  
    Ти, би ли искал да си вечен? Аз не искам. Не искам вечно да се страхувам, че утрешния ден ще бъде по-лош. Не искам вечно около мен да е безнадеждно и тъмно. Още по-малко искам вечно да спя под открито небе. Но може би, ако знаех смисъла на всичко около мен: на болката, на тъгата, на миговете щастие, може би и аз бих пожелала да съм вечна. Тя сигурно знае смисъла на всичко около нас и всяка година идва да ни  каже:

                           


Честито Рождество Христово! 
                                               Пожелавам ви топъл и уютен  дом!